Jag kommer igen:)

Oj, en månad har redan gått sen sist jag skrev och det märks att jag har haft fullt upp med skola och dyl.

Det går jättebra i skolan, har redan hunnit gå 5veckor i på utbildningen:)
Denna vecka och 3 veckor frammåt har vi praktik. Är på ett ställe som heter Vargbo-blommor inne i stan.

Det går bra, men har inte fått göra lika mycket som jag trodde jag skulle få göra. Vattna krukväxterna och städa är väl min huvudsyssla än så länge. Förhoppningsvis blir det mer att göra nästa vecka.
Känner hur det kliar i fingrarna, har knappt fått hålla i en blomma på över en vecka. Lite skillnad från skolan där man gjorde saker hela tiden....vi får hoppas på en bättre vecka!!!

Här är lite arangemang och buketter jag har hunnit med under utblidningen:)


Min första Nivå-bukett:)



En Dekoration som jag och Lina gjorde tillsammans!


I botten la vi avklippta grenar för att täcka stickmassan!


En rund luftig bukett skulle det bli, blev inte så jätteluftig. Men denna gjordes första veckan
så jag är inte så orolig!



Här har jag gjort en begravningskorss, med kål. Det enda namnet jag fick fram var
Brassica. Vart riktigt nöjd med den här faktiskt! emkel och annorlunda:)


Här är låga begravningsdekorationer vi gjort. Den dekoration med gula gerbera,
längst till höger har jag gjort.

Jag längtar tillbaka till skolan så man får lära sig nått, det kliar i blomsterfingrarna.
Vill skapa!!!

Nu ska vi snart åka till lägenheten och hämta sängar och lite andra grejer.
Den 30:e ska jag vara det vara städat och klart!!

Ha en trevlig söndag. KRAM Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0