Tisdageftermiddag och det snöar för fullt

Snö snö och snö...vill ha vår NU!!!

Kunna sitta på en stol mot husknuten, höra fåglarna sjunga och solen gassar. Se snön börja tina bort och tussilagon som förgyller marken vid vägkanten=)
Mmmmm, vad mysigt!

Som sagt, våren får gärna komma nu=)

Men än är det ett tag kvar.


Nu börjar det närma sig är bara 1 ½ vecka kvar tills jag börjar floristutbildningen=)
Åh, så kul det ska bli...
Och nu har jag börjat boka in lite hudvårdsklasser som jag tänkt ha i februari, ska bli spännande.
Har värkligen längtat tillbaka till jobbet som fristående hudvårdskonsult länge nu, och NU tänker jag satsa fullt ut och hoppas det blir lite bättre omständigheter nu. Att Danne får vara kvar och jobba på hemmaplan så jag har möjlighet att åka iväg ett par kvällar i veckan.

Idag kom Daniel hem från jobbet, jätteillamående så nu är han bosatt i sovrummet.
Håll tummarna att jag klarar mig, hua!

Max var lite lös i magen i söndags och igår så antagligen var det nått där med, för det stank värkligen illa som det brukar göra när det är magsjukevirus i kroppen.

Neo började hosta igår och snora och i natt var han febrig, men gick tack och lov över i morse.
Dessverre vaknade han pigg som en nötkärna vid fyratiden i morse och kunde inte somna om, blir en tidig kväll i kväll!

Ja det är så det ser ut hemma hos oss nu=)
Hoppas ni har det bra där ute och att ni är pigga och krya!

Kram och önskar er en härlig och mysig tisdags kväll..



Här är foto Neo när han får skjuts med pulkan av åkgräsklipparen=0)
Var en rolig syn vill jag lova och grannarna undrar nog=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0