Snygga bilar=)



Kollade på aftonbladet.se och hitta denna goding=)
En ny Ford Focus som lanseras nästa år tror jag det var..en sån skulle man ha
rosadröm!

Om man istället vill ha en kristallbil så kanske den här är något för er=)
Dock var det en leksaksbil när jag titta närmare.

Inte mindre än 7 668 svarowskikristaller pryder denna leksaksbil=)


2800 dollar...=)






Så bil intresserad är jag inte så jag måste ha en leksaksbil i kristaller=0)


Nu ska ja ta och göra iordning Neo som ska på kalas idag kl:13.
Det är en dagiskopmis som har fyllt år!

Han var jättespänd över det igår, så det tog över en timme igår att lägga han=)
Så nu i morse så har han setat och gjort ett födelsedagskort till henne som vi satte på paketet.


Trevlig lördag alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0