Magsjuka och blåbärssoppa....

I söndags insjuknade Max i magsjuka, i går var det Daniel och idag Neo. Blir väl min tur imorgon då=(

Ursch, ursch! Inge kul med alla dessa sjukdommar.
Hoppas bara vi håller oss friska sen, vill ju inte börja mina studier med sjukskrivning.
Vi har precis kurerat oss med blåbärssoppa..smaskigt!

Har haft en sån urless dag idag. Känner mig jättedeppig och allmänt trött. Men samtidigt är jag uppe i varv och vill göra nå kul.

Måste se till att göra nått kul i helgen...träffa lite vänner kanske=)

Längtar så otroligt efter att börja plugga nu. Få binda fina blomsterbuketter och arangemang.

Den bästa tiden är ju nu när våren kommer insmygandes(även fast det är svårt att tro det nu) med alla härliga tulpaner. Jag älskar tulpaner i alla färger, såå härligt!!

Trevlig onsdagskväll.


Bilden lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0