Ledig dag...

Natten har varit jobbig, knappt fått sova nånting alls.
Gick och la mig vid tio-tiden och var så fruktansvärt trött. Somnade på tre röda.

Vid halv ett-tiden så kom Max och la sig hos mig, men efter att han sovit en stund hos mig så vaknar han hastigt med ett ryck satte han sig i sängen och bara skrek...och började slå sig omkring, som om att han vifta bort nått.

När ja efter en stund fått honom lugn så sa han att det var myggor i sängen och han fortsatte vifta och skrika hej vilt. Fick han att lägga sig på soffan en stund efter att ja försäkrat att det inte finns nå myggor i soffan.
Men det tog inte lång stund förrens han börja skrika igen.

efter ca två timmar fick ja han att sätt sig i soffan med mig och titta på pippi(vet att det är fel mitt i natten , men vad gör man) Till slut la han sig ner och sa att han BARA skulle vila, men somna båda två efter ett tag.

Vet inte om det var för att han hade drömt det och sen vaknat och tyckt det var på riktigt eller så sov han fortfarande. För det tog ett tag innan ja fick kontakt med han och han skakade jättemycket i bena, han var inte helt kontaktbar.
Lite läskigt var det, han har inte gjort så förrut. Neo har oxå kunnat drömma om insekter i sängen, men ja har alltid lyckats "ta bort dom" så att han kan somna om igen.

Lite märkligt är det, har själv drömt om jättespindlar i taket ända sen ja fick Neo. Har faktiskt varit jättejobbigt, så ja vet hur Max kände sig=(

Hoppas han sover bättre inatt!

Idag är vi lediga och vi har lite ärenden att göra idag. B la ska vi åka till återviningen med en massa kartonger så ja får bort det.
Sen ska vi in till stan och köpa en ny mobilladdare, katterna har bitit av den andra=(
Ska även in på Lidel hade ja tänkt, börjar sina i frysen.

Trevlig onsdag alla!

Kram Madelene


Mina små sötnosar=0)

Kommentarer
Postat av: ellen (blivande mamma)

tack tack:) nej det närmar sig med stormsten, och det känns bara bra men skulle vilja påskynda det lite, men det går ju tyvärr inte hon kommer nog ut när hon är redo för det:)

2009-09-16 @ 10:16:33
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0