Julkorten i kuveren och färdiga för utskick!

Vaknade när Daniel åkte till jobbet i morse halv sju, barnen låg fortfarande och sov och ja hade tillfälla att somna om igen. Men nä' då ska man vara så pigga=( Dessvärre kände ja mig mkt tröttare när vi satt och åt frukost, då kände ja att ja skulle ta den där extra vilan när ja ändå hade chansen=)

Men men, ja står nog ut=0)

Idag ganska snart ska ja och pojkarna gå ut och leka lite på gården, nu är Neo tillräkligt pigg för att leka ute.
Sen ska vi till posten och posta julkorten och ska även hämta ett paket från ellos.

Sen hade ja tänkt att jag skulle göra pepparkakshus med barnen, men Daniel sa att han oxå ville vara med och göra det så vi skjuter fram det till i morgon istället=)

Tänkte iaf göra lussebullar idag, mums!


Ikväll blir det idol, åååå är såå spänd på hur detta kommer att sluta.
Tror, eller snarare VET att det blir Erik och Tove i finalen nästa vecka!!
Vilka tror ni på?



Bild lånad från google

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: bakfia

december brukar ju gå jätte fort! Dock gillar jag dagarna efter jul! De är så slappa och sköna!

2009-12-04 @ 12:57:59
URL: http://bakfia.blogg.se/
Postat av: Diana

Jo det är klart han gör! Tror också att Calle får lämna tyvärr. Jag såg Disneys en julsaga, väldigt fin faktiskt och det var häftigt att se den i 3D :).

2009-12-04 @ 21:18:41
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0