Hallå ni sköna!!

Sitter här med en kopp kaffe och har det hur bra som hellst. Är lite små trött men det hör väl fredagen till med en jobbarvecka bakom sig=)

Idag var sista veckan på detta vikariat, nästa vecka hoppar jag på nästa.En som har blivit sjukskriven.Känns lite konstigt att vara glad när nån annan är sjuk, men jag får ju jobba och kärna lite mer pengar en vanligt.

Med mitt andra jobb som hudvårdskonsult går det oxå bättre, min senaste klass jag höll var försäljningen på över 4000:- =) idag ska jag åka och leverera deras varor.Fick nyss hem paketet med massa produkter är så kul med detta jobb känns som julafton när brevbäraren kommer med paketen.Hade även köpt lite grejjer till mig själv och då blev det lite extra skojsigt. Det blev en sun tanning lotion, för normalt är jag en blekfis så nu ska vi bättra på färgen lite=) och sen blev det en fukt m spf 20 och färg till ansiktet. Jag kommer lägga upp en bild på dessa gosaker innom kort och berätta hur resulteten blev.


Nu ska jag ner o leka med pojkarna mina,kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0