Nu är man på banan igen efter dagar med förkyldning...

Eller ja är väl inte helt frisk, det bröt liksom inte ut helt heller. Jag hostade jättemkt på kvällarna och nätter under onsdag, torsdag och fredag förra veckan. Men dagarna var rätt ok endå, förutom att jag var jättetrött!
Nån infektion var det ikroppen iaf. Känner av halsen lite nu och hostattackerna kommer när man minst vill ha dom.
Men men, kan inte vara hemma längre nu. Måste pallra mig tillbaka till praktiken idag.

Får hoppas att dagen blir bra och att jag får göra nått kul. Jag vill skapa!! Jag har inte lärt mig nått under tiden på praktiken och då ska jag gå 2veckor till. Suck!!!

Måste prata med dom idag om jag kan få göra nått annat än bara vattna krukväxter och ta bort löss.
Lära mig kassan kanske så ja kan ta betalt och skriva in buden på datorn, vad som hellst bara jag får vara delaktig i arbetet.
Jag har inte fått skapa mig nån erfarenhet av blomsterbrachen alls under de här två veckorna och det är jättetråkigt!!!

Ursch, det tar verkligen emot att åka dit.

Men men, bara att bita ihop och köra på.

Trevlig måndag ska ni ha gott folk=0)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0