Ännu en vecka slut!

Denna vecka har verkligen gått fort, att det redan är lördag!
Praktikdagarna har varit bra. Har lärt mig lite mer denna vecka än förra.

I onsdags fick jag göra en lösbunden begravningsbukett, och det gick väl sådär:)
Hon fick göra om den lite, men det var jättekul att test på. Var ju ca 4 veckor sen jag gjorde en sån!

I går fick jag göra mitt första bud, det var en vårig bukett med vita och lila tulpaner, påskliljor, iris och anemoner.
Jättefin blev den, riktigt nöjd!

Ska även jobba idag för att ta igen lite timmar jag har missat=)
Hoppas det blir mycket folk och jag får hjälpa till!

Sen ska jag köra lite kartonger på eftermiddagen, jag flyttar ut lägenheten nu. På tisdag ska den vara utstädad och klar.
Skönt att bli av med den!

Ska ta och fixa i ordning mig inför jobbet.

Trevlig lördag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0