Ååååå är helt galen i den här:)

Ja drömmer om att få stå brud i sommar. Jag och Daniel har alltid sagt att den sommar som han fyller 30år så ska vi gifta oss.

Våran dröm var att gifta oss detta år och jag hoppas varje dag att vi ska kunna göra det. Jag vill inte ha ett maffigt och pampigt bröllop. Ett enkelt och litet passar mig jättebra!

Det som skulle kosta mest är mat, dryck och band/dj.
Kanske ca 10-12,000 för det.  Sen kommer lite smådetaljer som man kan handla lite pö om pö under resterande månader.


Har hittat en helt FANTASTISK Klänning på tradera, helt ny!

Visst är den fin=)


Jag bara älskar den!...
Den kostar endast 1900Kr så det är ju som hittat:)

Mmmmja, drömma kan man, får se om den går i uppfyllelse!



Kommentarer
Postat av: Therese

Det är klart att du ska ha denna fina klänning! Jag längtar tills jag får se dig som en lycklig brud. Håller tummarna att det blir av i sommar:)



Massa kramar till min underbara syster!

2010-03-27 @ 19:31:50
URL: http://aromboden.blogg.se/
Postat av: Britt

Kanonsnygg klänning, passar även mig om det är någon som friar.

Kramiz

2010-04-04 @ 11:38:33
URL: http://britt-freshgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0