Som jag sa=(

I senaste inlägget berätta ja om att barnen och daniel blivit sjuka...och att det var dax för min tur!

I onsdags kväll började det smyga sig på, började känna mig frussen och ont i kroppen.
Senare på kvällen och natten hade ja hög feber och var helt veck.
Neo vaknade kl:3.00 och var ledsen för att han hade ont i örat. I och med att han grät högt så så vaknade Max och vart ledsen han med. Daniel kom upp och la sig i Neos säng för att få Max att somna om, vilket han gjorde efter ett tag. men inte Neo försökte ända till kl:6.00 att få han att somna om men icke=(
Vi gick ner i tv-rummet och la oss i soffan och titta på tv, där lyckades iaf jag somna i några timmar. Neo´s ont i öra försvann senare på morgonen så ja vet inte riktigt vad det vcar för nått!

Inte lätt när dom är sjuka dom små liven, men inte häller samtidigt som en själv.
Ja vart sängliggandes resten av torsdagen.

Men nu är jag någolunda ok ändast lite risig i kistan i o med att de övriga hade magsjuka så har väl ja nått släng av de med, men inte så faligt!

Hm, blev ett sjukdomsinlägg!

Idag blir det slapp lördag för det mesta. Ska ut en sväng med pojkarna i snön och ev ta en svängom med snabeldraken!

Ska ta och ringa ett par samtal idag oxå som jag igentligen skulle gjort i torsdag men ej orkade!

Trevlig lördag!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Konstigt att du inte ser den? :-) Hon är lite över sju månader :-D Kram!

2010-01-30 @ 11:54:55
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0