Nytt år nya tag...!

Nu är det i och försig en vecka sedan nyår, men bättre sent än aldrig=)
Har tagit en stor bloggpaus ett tag, då det varit ganska mkt nu kring jul och sjukdommar..men nu får vi se om jag är på banan igen och fortsätter mitt bloggande!
Det är konstigt att man kan må så bra av att blogga, bara få skriva av sig lite...

Nytt år och ny möjligheter, och hoppas det verkligen stämmer på mig det här året...behöver verkligen en STOR förändring när det gäller jobb. Har lite planer som jag inte vill dela med mig av ÄN, men hoppas innerligt att något av det jag planerar går i uppfyllelse=)


Ikväll börjar ny säsong av Let´s Dance på tv 4. Åh det ska bli såå kul..har längtat!
Var riktigt många bra denna säsong=)
Stefan sauk, Claudia Galli, Mattias från EMD, Rabih från idol 2009 mfl
Det blir till att bänka sig framför tv kl:20.00 med en godisskål=)

Trevlig mysfredag allihoppa=)

KRAM Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0