Jäkla slem i lungorna:(

Känns som om jag har flera kilo slem i lungorna. Klump i halsen när jag sväljer och gör lite halvont när jag hostar.
Jag är ju inge förkyld annars utan endast detta!
En del tycker at jag ska gå till läkare och kolla om det är lunginflamation. Men javet inte!
Är det så här imorgon bitti så ringer jag och rådgör med läkare, kanske bara är nå slem som vill upp bara.

Ska ta mig en kopp honungsvatten och en blodapelsin och krypa ner i soffan en stund.
Sen blir det bingen tidigt så jag blir utvilad!

Imorgon blir det detta att göra:

*Ringa doktorn

*Åka till lägenheten och hämta lite kläder som jag har kvar

*Köpa strumpbyxor

*Busa med barnen

*Åka på veckomöte inne i stan

Blir nog en bra dag av det, håll tummarna att ja inte har lunginflamation nu bara!

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller båda tummarna o tårna att det inte är nått allvarligt!!! puss!

2010-02-01 @ 22:23:34
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: My

Hejsan : ) Tack så mkt. Nej de är inte jag utan en god vän till mig som gjort den : ) Men de va kul att du tyckte om de : )

2010-02-02 @ 09:34:16
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0