Påskafton är här=0)

Veckan började med magsjuka för oss men nu är vi friska hela familjen=) Så skönt hoppas det fortsätter så nu.

Påskafton idag, mysigt! Vi ska om ca en timme åka till min mamma i Harbo och hälsa på.
Min mormor och morfar är där och det ska bli så kul att träffa dom igen, var så länge sen!

I torsdags hämtade jag ut ett paket på posten från Kerstin Tillberg. Hon är keramiker och gör underbar service.
När jag fyllde år så fick jag en tékopp av mamma och det är den som hade kommit nu=)

Jättefin är den!





Vart en lite suddig bild:(



Den är så otroligt fin den här koppen. De finns i färgerna rosa, vit, blå och brun.
Finns även kaffekoppar i denna serie.

Ni kan kika in här så kommer ni till hennes hemsida, det är alltid fri frakt.
Det gillar vi=)

Tack snälla mamma för den underbara presenten=)

Ha det bra nu kära vänner och hoppas ni får en härlig påskafton
med mycket mat och godis!

GLAD PÅSK!!!


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0