Nu sover dom små liven=)

Har precis lagt barnen så nu sussar dom för fullt.
Vi lyckades vara ute några timmar idag. Trodde det skulle bli innedag då det såg ut att det skulle bli regn, då det var så mulet.
Men vi var ute och lekte på tomten en stund, sen ville barnen cykla så vi tog en sväng.
Ja tror vi måste köpa en riktig cykel till Max snart, går så trögt att komma fram med trehjulingen. Neo cyklar ifrån han hela tiden och han blir såå arg.
När vi kom hem igen så gick ja in i uthuset och hämta en gammal gunga som jag fått av min far.
Det är inte direkt en modern gunga utan väldigt antik. Det är min pappas morfar som har gjort den, dvs början på 1900-talet kanske.
Så här ser den ut=)




Lite sliten men är fortfarande i gungvänlig skick=)
Funderar dock på att måla om den och fräscha upp den lite.

Max gillar den=)

Fast han vill sitta bak och fram, haha!

Nu vill gubben att ja ska gå ner och titta på film.

Ha en trevlig kväll!!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken cool! :o bra att du slänger in lite 90-tal i hans livstil ^^

2009-05-22 @ 22:08:30
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: Mia

Så vacker gunga... Jag hade velat ha utan tvekan:P Om jag haft trädgård det vill säga....

2009-05-24 @ 07:02:12
URL: http://miasradqvist.blogg.se/
Postat av: Fie

Underbart fin gunga o så unik :D Hoppas den håller många seklar till :D

2009-05-25 @ 11:37:59
URL: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0