Lite småtrist dag...

Grått och regnig tisdag blev det. Sååå tråkigt!! Vi vart ju så bortskämda med fint väder hela förra veckan. Hoppas det spricker upp till slutet på denna vecka igen, eller vad säger ni?!

I fredags var ju ja och syrran på partaj inne i stan. Rikigt kul var det=)
Först gick vi ner till en pub och åt lite och snacka skit. Sen gick vi vidare till BMB, var lite lite folk faktiskt men annars var det himla trevligt!!
Det får vi göra om, behövs att komma ut då och då=)

Igår var ja hos en jobbcoach via arbetsförmedlingen och han gav mig några namn och nr ja skulle höra av mig till.
Men så ringde ha i morse och sa att han pratat med ett av jobben och ja skulle maila över lite uppgifter till honom.
Så vad det lät som på coachen så var det nästan fixat. Håll tummar och tår för mig nu att ja får det!

Ikväll kommer pappsen och hälsar på igen, barnen blir så glada=)

Nu väntar en kopp kaffe, hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hon gjorde en väldigt sen abort som egentligen inte skulle få tillåtas om det inte var pga hennes ringa ålder. De satte igång värkarna och hon fick föda. Jag tycker detär synd att de inte kom på det tidigare för hon hade börjat känna rörelser... Själv har jag bara två veckor kvar och det lever om för fullt där inne. Ja verkligen, ska skriva ett riktigt brev med frimärke och fråga vad hennes hemlighet är till att se så ung ut! Haha.. Ha en bra dag:)

2009-05-05 @ 15:04:31
URL: http://pysslaochprassla.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: Tack, dom är söta som socker :) Bebis är beräknad till den 24 maj.

2009-05-05 @ 15:15:54
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0