Kurrar i magen...

Förstår inte varför ja är såå trött idag, gick ju och la mig i skaplig tid igår. Måste vara vädret som gör en seg, suck!
Det blåser något förskräckligt idag ch regnet hänger i luften. Är sååå trött på detta velande fram och till baka, ena stunden är det varmt och nästa regn och blåsigt. Nä några fina dagar kan vi väl få nu.

Är såå hungrig, magen kurrar. Och ja har ingen aning om vad ja ska göra till lunch. Måste ta och storhandla idag eller imorgon, är nästan tomt i kylen nu. Får gå ner och se om ja lyckas svepa ihop nått ätbart=)

Kram Madde


Jag och Neo i bilen hem från göteborg i söndags.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Just nu är det mest barnböcker jag skriver, men har även en halvskriven roman som jag hoppas få klar någon gång i framtiden :)

2009-05-14 @ 12:21:36
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0