Ja ha så var den dagen över...

Har vart full rulle hela dagen idag. Vakna 08.00(fick lite sovmorgon=) . Sen var det bara att äta frulle och sen börja städa igen då. Så nu är det rent och fint här hemma.

Senare strax efter lunch fick vi besök av svärmor och Lasse, var mkt trevligt. Dom tyckte det vart jättebra i rummet vi renoverat. Svärmor ville ha färgen som är på väggarna(nougat) i deras sovrum, skulle nog passa där faktist.
Efter att dom  åkt hem så tyckte ja tiden bara rann iväg, vipps så vart det kväller. Att tiden kan gå så fort ibland.

Svärmor fick lite rabarber med sig hem, ja har ganska mkt och jag gör inte av med allt heller. Och jag brukar få en flaska rabarbersaft i utbyte sen och den är ju sååå god. Hon brukar få ta en massa äpplen från oss oxå, och i utbyte lite äppelmos.
Tyvärr så blir det nog inte så mycket äpplen i år, Daniel har beskärt träden alldeles för mycket, han är så trött på alla äpplen som brukar bli. Man får inte göra annat än att gå och plocka, det är inte så mysigt när dom ligger kvar och börjar ruttna och lukta illa=( blää...

Nu är ja så trött så trött tänkte lägga mig i sängen och kolla på tv, men kom på att ja tog bort sängkläderna tidgare idag.
Suck, så jag måste bädda rent=( somnar nog på en gång sen.
Har ni nå roliga planer i helgen???


Ååå kommer ni ihåg Bebbes godnattstund, önskar att dom kunde börja
visa de igen. Tyckte det var så bra!!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0