Ennu en varm dag!

Puh, vad varmt det varit idag. Njuter i fulla drag medans värmen är här. Men har hört på vädret ska vara fint tills onsdag nästa vecka. Sååå skönt!!
Har bränt mig som vanligt, har så lätt för att bränna mig. Man är mer noggran att smörja in barnen en sig själv.

Idag börja vi dagen med lite utelek i solen. Sen åkte vi och hälsa på systeryster och lilla måns.
Det gilla barnen, dom leker väldigt bra ihop kusinerna små...

Här är vi ute på gården till syrrans lägenhet.

Kusin Måns


Max, Måns och Neo har precis klättrat upp för ett stort berg och satte sig och tog en paus.

Kul för barnen att få lite lektid ihop, är inte så ofta det blir av.

Efter det så åkte vi till svärmor och grilla lite och hade det mysigt.
Barnen bada vattenspridare och vi satt och mös i solen.

Här är dom i full gång med att bada vatten spridare.

Åsså ja som sitter och njuter i solen. Tog mig precis ett glas med rabarbersaft
som svärmor gjorde på rabarberna som hon fick.

Plockade en liten bukett liljekonvalj till svärmor. Dom dofta så gott!!

Vart en mysig och trevlig dag, och imorgon far vi iväg till mammsen i Harbo(ca 12mil härifrån)
Ska bli kul!!

Nu ska ja ta mig ett glas vin och sätta mig på altan en stund.

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0