En kopp kaffe och en pratstund=)

Var precis och träffa min kollega, vart en kopp kaffe och en trevlig pratstund. Hon är så bra att prata med, förstående och omtänksam. Även fast det skiljer ca 13-14år mellan oss så funkar vi väldigt bra ihop.
Vi planerar att bada tunna hemma hos dom på lördag, så vi får se om det blir av. Hade vart jättekul!!

Jag skickade in mitt CV och Personligabrevet till jobbcoachen igår kväll, men har inte hört nått från han än=(
Hoppas han hör av sig snart, vill ju veta om det blev bra...
Sen skulle ja få vet om ja fick det där säljjobbet i västerås denna vecka. Hoppas ja får det. Orkar inte gå hemma och bara vänta att städfirman ska ringa och säga att nån är sjuk, det är bara då man duger tydligen=(

Suck suck, får kanske bli en utbildning endå!!...

///Madde

Kommentarer
Postat av: stina

packar sen ska jag på orsmöte med nya bostads föreningen :P bara massa tanter och gubbar+ jag :)

2009-05-13 @ 14:54:53
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0