Bilder från helgen=)

Har haft en lugn och skön dag med barnen idag. Dom fick  vara hemma från dagis idag eftersom dom sov så länge och var trött efter helgresan. Så vi flytta måndagen till onsdagen istället, så får dom hänga med på utflykten som dom ska ha med dagis.

Som vanligt så har jag kameran i högsta hugg när jag går nånstans och så även i helgen.
Här är några bilder från göteborg.


Jag och Neo i bilen på väg ner till göteborg.


På lördagen var vi till en djurpark. Många vackra blommor och träd fanns det oxå.
Var en helt otrolig park, så stor och fin.



De här gula blommorna var nån slags "calla". väldigt fina var dom.


Så vackert vattenfall...


Pllikaner=) har aldrig sett förrut.


Svart svan.


Närbild på callan...


Tycker dom är sååå fina. Lyckades få ett bra kort.


Gudomligt söta doptårtor vi fick avnjuta i söndags=)
Vart ett jättefint dop.

Som sagt så vart det en lyckad helg, med mkt trevliga människor.
Åker nog ner senare i sommar igen....

Nu ska ja ta mig en kopp tee och några bitar sushi=)
Sen blir det att kolla på färjan.

Trevlig kväll på er=)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0