Såå skönt med kväll....

Barnen sover så nu blir det vila för min del. Egentligen skulle jag gå och sova nu, men vill ju inte missa Grey´s Anatomy=)
Hm, får knäppa på tv i sovrummet=)

Är fortfarande slut i kroppen, hoppas jag vaknar pigg i morgon.

Ska ta och slå en pling till min kära kusin nu innan jag somnar. Ska ha kryddparty hemma hos  mig på lördag=)
Då blir det till att köpa nya kryddor, har slut på de mesta. Och Aromboden har fått in en massa nyheter, så det ska bli jättekul.

Ringa var det ja.

Kram på er och trevlig kväll!

///Madde

Kommentarer
Postat av: annika

tack så mycket

2009-03-04 @ 20:06:13
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag pluggar sista året på gymnasiet :D med inriktning till samhälle internationell..

Tur att du skrev i din blogg om Grey's Anatomy, har glömt bort att den börjar idag :S

Men jag älskar den :D

2009-03-04 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0