Kryddor...

Det vart en väldigt lyckad dag igår=) Nästan alla som jag bjudit kunde komma och vi hade jättetrevligt.

Jag fyllde på mitt kryddföråd med div kryddor t ex, Mozarellakryddan och Ört och vitlökspeppar.Blev en honung med viol oxå=) Här kommer en bild på honungen och en av kryddorna.



Ört och vitlöks pepparn är supergod till att göra desertost med, Natuell phiadelphiaost och lite av kryddan, såå mumsigt så!

Min kollega kom och sålde smycken igår oxå, så det blev ett halsband oxå=)
Jättefint är det, lång modell.
Tyvärr hitta jag ingen bild på hemsidan, den var utgående så jag fick den på än gång igår.

Ska  ta och äta lite lunch nu, sen tänkte jag lägga ut ett smaskigt recept på kladdkakan jag gjorde igår=)

//Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0