kaffe paus=)

Sitter här med en rykande kopp kaffe, härligt!!!
Jaha, ja! Gick ju ner till arbetsförmedlingen som jag sa, men gud vilken kö. Tog en dator som var ledig för jag vet ju sen innan att man måste registrera sig på datorn innan man får prata med nån där. Men jag fattade ju inte hur man gjorde och som sagt så var det ju mkt folk där så jag vänta och vänta....efter en timmes väntande så gick jag, det hade ju inte rört sig i kön ens. Får gå ner dit nåndag när dom precis öppnat så kanske man kan få prata med nån på en gång.

Man måste ju få lite hjälp, men dom brukar ju inte vara såå till mötesgående. Läste lite på deras hemsida om utbildningar dom har, det visade sig att man måste vara 25år för att få börja. Hm jaha ska jag vänta i 2år innan jag får börja en utbildning via dom.

Aja, det ordnar sig säkert!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: becciisz

Svar: haha, det är dumt att kopiera sin egen låt ;D hur kmr nästa låt vara? en mix at dessa två? xD

2009-03-10 @ 22:37:29
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0