Jobbig dag=(

Har precis kommit hem från arbetet. Var en seg start i morse, kännde att jag inte hade nån ork.
Var som om benen skulle vika sig och musklerna försvunnit. Helt matt i kroppen. Kämpa på iaf och tragla mig igenom det som MÅSTE göras, lämna resten tills imorgon. Får hoppas jag har mer ork då.

Sen hade jag en trevlig pratstund med en kollega. Så nu har jag fått rensa luften lite.

Ska slänga i mig nått att äta, har egentligen inte nån aptit. Kanske håller jag på att bli sjuk trots allt? Brukar ju jämt va hungrig=)
Så länge jag inte har feber eller spyr så går jag till arbete iaf, kommer snart att avgöras vem som får tjänsten som jag vikarierar för. Vill ju verkligen ha den...! Bara att bita ihop och kämpa på.

Nähä, äta var det=)

Kommentarer
Postat av: arlinda

Fin blogg du har :D Vad vikarierar du som ?

2009-03-04 @ 19:34:50
URL: http://arliindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0