Ja må jag leva jag må jag leva.....i hundra år=)




I dag är det MIN dag=) Blir hela 23år men känns inte så märkvärdigt. Ska få främmande av pappsen idag iaf, han brukar egentligen komma på tisdagar men nu ville han komma idag när jag fyller. Ska väl se till att ha nått gott att bjuda på när han kommer.

I kväll vankas det lax, fick ju lite tips på sås när jag läste mammas blogg, hon har lagt ut ett recept på en kall sås som jag tänkte prova på till laxen, kanske det blir potatisen oxå, vi får se!!

Ja och nu har det som inte fick hända hänt....Mina små kissar parar sig med varandra=( Men har slängt ner den ena i källaren. Har fått en tid för hanen oxå på fredag, så det hela kalaset kommer sluta på ca 2,500Kr. Hm, det är dyrt med katt. Men då är det hela över sen. Och tydligen gjorde det inget om hon  nu skulle ha blivit dräktig, dom kastrerar iaf och det blir väl som en abort kanske.
Så på fredag blir det för båda kastrering, vacc och Id-märkning.Blir billigare om man tar allt på en gång.

Nu ska jag hjälpa Neo att flytta ner leksaker till leksummet.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett stort grattis till dig!!

2009-03-11 @ 14:59:44
URL: http://jentesofia.blogg.se/
Postat av: Therese

Ett jätte GRATTIS till världens bästa syster! Kramar i massor!

2009-03-11 @ 18:32:23
URL: http://aromboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0