Midsommar=)

Och äntligen helg. Har varit en lång och jobbig vecka, men kul. Ja trivs jättebra på det nya jobbet och trevliga arbetskollegor.
Men det har varit mkt slit och släng denna vecka. Två flyttstädningar har vi hållit på med och 6-8 hemstädningar.

Men nu förstjänar man en helgs ledighet, är helt stel i nacken, hm!


Idag ska vi åka in till Jysk om dom har öppet och köpa en luftmadrass som Daniel hade sett reklam för.
Sen till Elgiganten och hämta ut min kamera som blev klar i går=)
Dom som sa 3-4 veckor och det tog inte ens en vecka. Men det är ja bara glad för=)

Nu ska ja och barnen äta frukost,
Kram och glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Vad kul att du hittat in på min blogg! det är alltid kul att upptäcka nya bloggare. Vanligtvis är jag snabbare med att svara men jag har verkligen haft mycket att göra på senaste tiden :) Ja, Paris är helt underbart verkligen, värt varenda besök!



Hoppas att midsommarhelgen varit fin!

/Emelie

2009-06-20 @ 21:53:46
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Elena

Jag ska testa majsmackor någon gång. (:



Hoppas allt är bra med dig!

2009-06-21 @ 11:02:23
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0