Måndagkväll...

Finns det nått bra att titta på tv ikväll?? Brukade ju se på Färjan2 men det var sista avsnittet förra måndagen.

Daniel skulle jobba över ikväll, så vi får väl se hur sen han blir.
Barnen och ja har haft en lugn eftermiddag iaf. Vi har busat och ätit pannkakor, och sen bara mysigt i soffan.
Dom var helt slut mina små trollungar=) dom somnade framför tv:n.

Ringde vårdcentralen idag och har fått en tid på torsdag åt Neo. Han har så fruktansvärt mycket utslag på benen och i armväck. Och sen har det spridit sig över hela benen nu. Hade själv nått likande i armväcken när ja var liten, så det kan ju vara nåt genetiskt.
Skönt att få en tid iaf, så vi får visa upp de. Sen fråga ja henne om hon kunde klämma in mig på samma gång och ta lite prover. Bla: blodprov för att kolla järnet. Är så trött jämt och huvudvärk titt som tätt. Är så att det ilar i öronen på nå vis och sen blir det tryck  vid tiningarna, får anstränga mina ögon när ja kör bil och läser en bok. Så det är kanske dax att även kolla synen, hm.
Men hon ville hur som hällst att ja skulle ringa till min familjeläkare i morgon och berätta för han först, hon ska nämligen vara vikarie för honom på torsdag och hon får inte ta prover hur som hällst utan hans tillåtelse.
Så det är väl det ja ska göra imorgon, eller ja har ganska mycket ja vill hinna med imorgon men det är prio ett.

Nu väntar snart dumburken, men först ska ja läsa lite bloggar.

Kram och godkväll!!


Min lilla buse som blir 1år om 2 veckor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0