Go kväll alla vänner=)

Svättigt värre ikväll, puh!
Ska ta och pumpa upp luftmadrassen så att ja kan sova på den nere inatt. Är så varmt på övervåningen så man nästan tuppar av.

Ska strax se på tv med min kära sambo.
Så det blir inget långt inlägg ikväll, ja bjuder på lite bilder istället som är knäppta i dagarna.


Min cooling.
Neo säger: Mamma ja är en cool kille=)

Ja och min lillplutt=)
Osminkad och dann är man...

Och soligt har det varit ända sedan midsommar, guud vad bortskämda vi är.
Fast här vart det lite moln.

Vad sega katterna blir av värmen, Baloo brukar följa efter oss vart vi en går.
Men till slut så slår han sig ner i skuggan och bara slöar=)
Han är så grå och fin.
Även min pappa som annars inte tycker om katter speciellt, tycker han är fin.
Kul att höra!

Blev tyvärr inge fler foton, uppkopplingen slöar för mycket.

Go kväll på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0