passar på att...

skriva ett inlägg innan gubben min kommer hem från jobbet.

Idag var jag och barnen en sväng ut i parken och åkte lite pulka.Dom hade jättekul, men ursch vad kalt det är då.
Nä nu är jag så trött på vintern, även fast det inte varit nå vidare vinter förrns nu.Men jag vill ha mkt snö november-januari sen kan det få försvinna.Det är ju inför julen och speciellt på julafton man vill ha dessa vita täcken äver trädgården.
Men det lär man väl inte få uppleva igen=(

men men....man kan inte få allt här i livet!

Nu hörde jag en bil utanför det är nog Daniel=)

Kram på er, jag skriver ett lite längre inlägg imorgon!

 

Kommentarer
Postat av: britt

Ja det är trist och tråkit väder nu. Skulle vilja har några grader kallt, mycke snö, och strålande sol, de är bra vinterväder.

2009-01-30 @ 08:39:51
URL: http://freshgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0