Kväller igen...

Nu har jag precis lagt barnen.Skönt med lite egentid nu.Max är mkt bättre nu, så imorgon blir det dagis för dom och jobbet för mig.Och i morgon kommer Daniel hem oxå, ska bli skönt.

Har haft dille dom senaste dagarna på att köpa tidningar, har väl det som en ersättare för godis.Äter ju efter GI-metoden nu en vecka tillbaka.Hur som hällst så köpte jag ELLE`s Mat & Vin, riktigt bra tidning har inte köpt den förrut.Massa goda recept så snart ploppar det smaskiga recept upp på sidan.Fanns bland annat en mellanmålsmuffins recept på en standardsmet som man sen kunde blanda i vad man ville igentligen.Jag fastnade för fyllningen med fetaost, soltorkadetomater och kapris, riktigt mumsigt!

Nej nu vart jag hungig/sugen så det är bäst att jag masar mig ner och tar nått nyttigt mellanmål så jag inte får ett återfall=)

Kram så länge....!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Vad skönt att Max mår bättre nu. Måns har börjat hosta mycket nu på eftermiddagen/kvällen så vi får se om det blir dagis för honom imorgon eller ej. Ringer lite senare,kram!

2009-01-28 @ 19:42:37
URL: http://aromboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0