Hemma igen

vi blev hemma idag med, Max hostar till och från och är inte lika pigg som han brukar vara.Leker gör han men har inte samma ork.Får se hur det blir i morgon, vill ju inte skicka iväg han till dagis om han inte skulle orka en hel dag.
Hoppas han blir bättre snart, lillplutten!

Den 6:e -8:e Februari ska vi ner till skåne på en liten minisemester.Ett par kompisar till oss firar 30 och 40år på lördagen, det ska bli kul.Har inte sett dom sen dom flytta ner dit i september.Har barn i samma åldrar som våra så det ska bli kul för dom med att träffas, Neo tjatar så efter Sebbe.Han förstår ju inte riktigt att han har flyttat.Kanske är lättare för han att förstå när vi kommer dit ner....

Saken är den nu att jag har ingen aning om vad jag ska köpa till dom i present.Hon blir 30 och han 40.
Har kollat runt på en massa sidor men utan resultat. Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig med TIPS!!!

Nu ska jag gå ner och laga till lite lunch!!

KRAM MADDE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0