God eftermiddag=)

Dagen började rätt tidigt, då jag blev väckt kl:5 i morse av mina söta söner.Låg dock och halvsov på soffan medans de fick se på tecknat.
Sen har dagen rullat på och jag har hunnit gjort många nyttiga saker, diskat, dammsugit och tvättat tre maskiner.
Känns skönt att städat lite inför helgen.Nu är det bara skurning kvar.

Imorgon far jag hem till min syster, det blir god mat och mkt snack.Sen är det ju körslaget, det får vi ju inte missa.
Skönt att komma bort en natt från både man och barn ibland.

Nu ska jag gå ner och fixa lite mellis!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Du har fått en award av mig. Ses imorgon!

2009-01-23 @ 21:10:45
URL: http://aromboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0