Hallå hallå!!!!

Haft en lugn och skön dag idag.Pga ryggont och huvudvärk har jag inte varit på jobbet idag.
Ska snart till affärn och handla lite.Men jag har idétorka idag så jag får väl gå in på Arla.se och se vad jag kan hitta på.

Ringde nyss till läkarn så jag har fått tid till onsdag nästa vecka, ville ha tidigare men var fullbokat.Får se hur skåneresan ihelgen går.sitta  i bilen 7h kanske inte är så bra för ryggen.Men vad gör man inte för sina kompisar, har ju inte sett dom sen i september.Neo har tjatat varje dag om att vi ska åka till Sebbe(som han gick på dagis med innan flytten)så det ska verkligen bli kul för han att åka dit.Kul för oss hela famlijen att göra en liten minisemester oxå.

Ja ja, nej om man skulle masa sig iväg då!!

Höres senare///Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0