Godmorgon

Neo väckte mig 05.30, är helt däckad med andra ord.La mig på soffan för att halvlura lite medans barnen titta på barnpogram.Men det funkar bara ett litet tag, då dom blir rastlösa efter ett tag och börjar hoppa på mig.Ja får gå i säng tidigt ikväll istället, fast det säger jag alltid men håller det inte.

Hm, ja melodifestivalen i går då.Ja Måns var ju ensjälvklarhet, men tyckte Lilli och Sussi kunde gå direkt till final istllet för Heat.Tyckte dom där tre tjejerna som hette nått med beans var jättebra oxå.Men jag tycker det har blivit så rörigt med röstningarna och dueller hit och dit.Nää, vart tog den gamla melodifestivalen vägen?När det endast var en stor tävling.

Nu blir det frukost!

Kram Madde 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu hittade jag till din blogg;) Kan jag följa ditt liv hemma i Sverige=) Hoppas vi ses snart igen! Stor kram från mig=)

2009-02-15 @ 14:17:56
URL: http://jentesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0