God morgon!

Yes! Äntligen fick jag igång internet=)Krångla igår så jag fick aldrig iväg nått inlägg.

Idag ska jag ringa till läkarn igen och boka en ny tid.Vaknade igår med yrsell och illamående, så jag trodde jag fått magsjuka.Därför ringde jag och boka av min tid hos Dr.Men jag blev mkt bättre under dagen och jg kräktes aldrig så då var det väl nått annat.Men pågrund av att jag har ont iryggen och huvudvärk till och från så kanske det är bra att kolla upp det.Känner mig matt och trött i kroppen oxå.Kanske jag är överansträngd och framför allt stressad och jag tar det ju aldrig riktigt lugnt.Alltid är det nått som ska göras, diska, damsuga, plocka, laga mat, busa med barn och det jobbigaste, att ta hand om trotsiga barn.Och till råga på allt så är jag ju ensamstående måndag-torsdag kväll.Det tar väl på krafterna.

Mmmm, det blir nog en tur till Dr så jag får svar på mina frågor!



 
Här är mina sötingar, Neo till v och Max till h

Puss och kram!

///Madde

Kommentarer
Postat av: Emelie

yeeey!! Hade ingen aning om att DU bloggade!!! Fräckt! =) Får se hur många månader tillbaka jag kan läsa, men det är skoj o ha hittat hit :D

Yes det får vi göra, jag är iaf i västerås 9-15 april! :D bör ses då :p

kramar!

2009-02-11 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0