God morgon..

Är rätt trött idag, max har vaknat till och från i natt, så det känns som om jag inte somnade riktigt nångång.
Får lägga mig tidigt ikväll.
Ska snart iväg och jobba lite, så slipper jag dra upp barnan så tidigt imorgon.Det är skönt när man kan pussla lite med arbetstiderna själv.
Har ingen bil denna vecka så nu blir det extra tidiga mornar och stressiga dagar=(men men..det får gå!

Nu har barnen fått en till kusin, det blev en pojke! och Neo vart så glad när han såg en bild på lillskrutten och var
glad att det blev en pojke.Får se om vi kan hälsa på snart, vill ju se den söta.Blir ju sugen själv på en liten till, men det får nog vänta ett bra tag till.Men längta kan man ju.Men jag vill att Neo ska ha börjat skolan först innan det blir en tredje.
Men det är bra mysigt med en liten kula på magen och små fossingar som kickar där inne=)Hmm

Nu ska jag gå och klä på mig!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0