Nytt boende och en stor omställning!

 Mycket har hänt sen sist ja skrev och en stor omställning i mitt liv pågår just nu.

För 2 veckor sen bestämde ja mig för att jag och min sambo skulle gå isär.

Beror på mycket men känner att ja inte orkar elta detta här. Vi gled isär helt enkelt!

Numera bor ja och barnen i en stor tvåa i samma komun som deras pappa. Ja har barnen i veckorna och varannan helg. Blev så eftersom han jobbar i stockholm och måste åka till jobbet innan dagis öppnar på mornarna.
Hittills har det funkat jättebra och barnen har tagit det hela jättebra.
Min förhoppning är iaf att vi kan ha en bra kontakt i fortsättningen för barnens skull och det har faktiskt gått jättebra med det med. Så allt känns jättebra!

Denna helg är barnen hos pappa och ja bestämde att då åka till min syster och vara där över helgen. Vill ha lite annant att tänka på och inte vara ensam i en tom lägenhet första barnfria helgen!
Så igår var vi på Bio och såg "Sommarn med Göran" den var riktigt bra. Kan varmt rekomenderas om ni inte har sett den=)
Ikväll blir det kräftor och gott vin!! Får se om det blir nån pub senare på kvällen.

Hoppas ni får en jättetrevlig kväll!
KRAM Madelene

Bild lånad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0