Utelek i det fina vädret!!

Har precis ätit lite lunch, köttbullar och makaroner blev det. Enkelt och gott!!

Ska strax ut och leka lite med barnen på tomten. Är så fint väder nu, nu kommer våren med stormsteg=)
Så härligt!!

Igår var jag och D och köpte in en ny kostym till han som han ska ha på begravningen på onsdag. Jättefin var den, inköpt på Dressman. Ska kolla upp lite kläder till mig själv i helgen, vet att ja har en kavaj och vit skjorta men svarta byxorna passar inte ihop, så ja tänkte ta en sväng på byn och inhandla en kjol. Jag är noga med att det är samma svarta färg som kavajen. Det blir nog bra, men kommer bli jobbigt på onsdag. Andra gången jag går på begravning, men första gången med en som stog mig så nära om hjärtat...

Jobbigt är det men vi måste gå vidare med våra liv...vet att han är med oss endå!!

//Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0