Tävling!!

Nu är vi en bra bit påväg. Gipsväggarna är uppe och det har spacklats för tredje gången. Imorgon ska vi börja måla väggarna. Igår var ju som sagt jag och D till stan och köpte färg, det blev nougat till tre av väggarna och kakao som fondvägg. Var ju tänkt från början att vi skulle tapetsera en fondvägg, men då ingen av oss var så sugna på att tapetsera(har aldrig gjort det) så blev de en till färg istället. Jag tror det kommer bli jättefint. Nougaten gick åt lite lattéfärgaktigt.

Vi var även in på NORDIK, dom har såå fina grejer. Hitta ett och annat kan ja lova. Bl a ett salongsbord med 6 st stolar till. Tyvärr går dom på runt 6-7000Kr. Men hitta även ett för ca 5000Kr och där går nästan gränsen. Men fina är dom=)

Tänkte tipsa om en tävling som min kära mor har på sin blogg.

Ni kan vinna detta härliga paket=)

Det är en diskborste, städhandskar och förkläde.

Gå in här så kan ni vara med och tävla!!

Nu ska jag läsa ikapp några bloggar som jag inte hunnit på länge.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0