Hej allihoppa!!

Det har varit fullt upp hela helgen, därmed dålig uppdatering.
Här kommer en sumering av helgen=)

Lörag: Var vi till ett par kompisar i Ransta och hälsade på. M hade fyllt 30 och hade kalas.
Eftersom att vi hade barnen med så hade vi tänkt att vi skulle åka hem på kvällen, men eftersom vi hade så trevligt så blev vi kvar öer natten. Mina pojkar små hade jättekul och lekte jättbra med deras två barn som är i samma ålder.

Söndag: Fick vi besök av ett par kompisar med familj från skåne. Dom var i västerås över påskhelgen och satte av söndagen för oss. Det var jättekula att se dom igen. Neo och Max tyckte det var jättekul att se sina gamla dagiskompisar igen.

Måndagen: Fick jag oxå besök=) ¨Då av två gamla kompisar som jag gick iskolan med för många år sedan. Var jättekul att ses, var allt för länge sen. Emelie träffa jag i och försej i höstas, men Joanna var det säkert närmare två år sen vi sågs så det var kul. Emelie var rund om magen=) Hon väntar bebis till sommaren.

Så sammanfattningsvis så har det vart en alldeles strålande helg.

Nu Ser ja på klockan att jag måste åka och hämta barnen på dagis.

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0