sonen är sjuk

Jaha då var man hemma för VAB.Den yngsta sonen har blivit förkyld.Han hostar och hostar, det värkligen rasslar i bröstet på honom.Men leka det ska han göra minnsan, iperioder undrar jag varför jag inte lät han gå till dagis iaf.Men så kommer hans hostatacker och då kom jag ihåg=( hoppas jag kan får barnvakt till han imorgon så jag kan gå och jobba endå.Är ju i så stort behov av dessa strödagar jag får jobba.För sambon är det ju inte så lätt att bara åka hem, han jobbar ju i norge och dessutom sammåker han.
Ja får ta och ringa svärmor och se om hon kan ställa upp, då skulle stora pojken bli glad iaf=)


Ikv'll kommer pappa min och käkar mat med oss, sen ska han passa barnen medans jag åker ut och levererar varor till några kunder.Och sen när barnen sover så ska jag försöka ringa til gammla kunder och boka in klasser.Alltid trevligt att prata med dom.

Skriver kanske några rader ikväll om hur allt gått.

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0