nån som ska se outsiders ikväll?

Detta avsnitt ikväll skulle det tydligen handla om halvsyskon som är kärlekspar, asså jag kan inget annat säga URSH!!!!
Får se om jag tittar på det brukar ju se det annars men detta ämne det är ju gränsfall.Dom kommer ju från samma förälder(ena iaf) det är äckligt!

Om jag skulle vara i den sittsen att jag skulle bli kär i ett syskon som jag träffa i vuxen ålder(för det var vad dom gjorde tydligen)så skulle jag flytta så jag slapp känna dom känslorna.Det är ju olagligt man FÅR inte göra så, så varför inte ta sitt pick o pack och förtränga dessa känslor, kanske kan vara tufft, men man kommer säkert över det.
Vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0