En lite undran...hm!

Jag har funderat på en sak ang muslimer och deras sjalar dom har på huvudet.Vi har en mamma på dagis som bär sjal och det är inge fel med det, jag respekterar deras religion osv, men det jag undrar är varför inte hennes dotter bär sjal.Jag kanske har fått det hela om bakfoten men är det inte för att dom anser det är en synd att visa håret, de får väl inte visa ben heller va? Men varför klär man inte sin dotter likadant? kanske börjar man med sjal när man kommer i puberteten eller nåt?
Ja ,jag vet inte!Men  om det är någon som vet  hur det ligger till får ni gärna förklara.
Så slipper jag gå och grubbla på det=) det finns ju så mkt annat här i världen att grubbla på!

Idag är det iaf karneval på sönernas dagis, äldsta pojken spreja jag orangesfärg som en tuppkam och sen fick han sin brandmant-shirt.Super tuff blev han!!!

Nu ska jag ta nått att äta men uppdaterar om en liten stund.
SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0