Tjabba!!!

ÅÅÅÅÅÅ är SÅ trött idag!!!skulle kunna somna sittandes nu, rätt uppåner=)Men jag ska ju hämta barnen snart så det går ju inte.
Förra måndagen så började jag med GI-metoden, så nu är jag inne i min andra vecka i Rivstarten, dvs jag får inte äta kolhydrater som t ex.Bröd, pasta, potatis, ris,mjöl,bönor.Har faktist gått förvånadsvärt bra.Dom tre första dagarna var värst då såg jag chokladkakor, kladdkaka, bullar och smågodis flygandes runt mitt huve.Men nu har sockersuget minskat mkt.Men kan bita lite på naglarna fortfarande för att jag vill ha nått och tugga på kvällarna.Men då får man dra till med gurka och paprika och kanske nån dipp.Har märkt att tröjorna sitter lite lösare nu runt magen iaf så det lär väl ha minskat något kilo.Har dock ingen våg så jag vet inte.Är lite anti mot att väga sig.Tycker det är bättre att ta en titt i spegeln och utgå från hur man ser ut.och även mäta sig med måttband, det går fortare att bli av med cm:rar än kilon.

Ikväll ska jag  lyxa till det med kebabsallad, det får man nämligen äta i rivstarten, men dock inte brödet!!

Nu ska jag gå och mysa med mina små kattungar, dom föddes på midsommaraftons morgon så än är dom bra små, men börjar bli lite vilda och lekfulla.Kattmamman Fia blir så avensjuk när man sitter och gosar med hennes ungar, hon vill ju ha all uppmärksamhet istället.Men det får hon oxå!!

Gör en uppdatering ikväll!
KRAM//Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0