Regn Regn Regn!!!

Ursh vad jag hatar regn!!!!
Förra veckan skulle jag gå med pojkarna från dagis,. Det började lite lätt regna när vi precis börjat gå hemmåt.När vi hade lite mer än halva vägen kvar så vräkte det ner.Snacka om att vi blev blöta=(Mina jeans att som klistrat på benen o hade inte en torr fläck ens.Tur att jag fick ha bilen hemma denna vecka, ursch gillar inte att gå i regn.
Men man börjar faktiskt fundera nu, ska det inte bli sommar snart?Nästan halva sommarn har gått osså har det regnat största delen av det=)Blää

Är inne på min 3:e vecka på sommarvikariatet, känns skönt att komma ut och jobba lite.Men det är SÅÅÅÅ tråkigt att städa!!!Hoppas jag hittar ett annat jobb till hösten, ska höra med hemtjänsten och se om man kan få nått.

Nu ska jag hämta barnen snart så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0