Är så märkligt...

Tidigare idag var jag så trött så jag tänkte gå och lägga mig när pojkarna somnar, men nu sitter jag här och är pigg helt plötsligt.Jag skulle ju faktiskt behöva sova ut lite.Får be Daniel om en sovmorgon i helgen.

Åååå, sitter här med mina jädrans nötter=(Visst det är väl gått men tänk er en nygräddad kladdkaka helt så där perfekt kladdig i mitten=)Mums!!!Men NEJ Madde du ska klara det här(klappar mig själv på rygge)Ska försöka hålla mig borta från allt sånt gått tills minstingen fyller.Är bara dryga 3veckor kvar=(

Är det nån som har nå tips för att lättare motstå frestelsen??Berätta gärna ni om ni har gått på nån diet, hur det gick o hur mkt ni gick ner!Alltid roligt att få höra andras berättelser och uppfyllda mål!

Nu ska jag sticka ner o titta på Allsång på skansen=)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0