länge sen jag skrev. som vanligt!

Här är det rätt bra, förutom att jag är så himmlers trött.Får gå och lägga mig tidigt ikväll, hm, som om det brukar hända!

I måndags träffa jag en kvinna ang hemförsäljning av kläder www.capricollection.se Så nu är det bestämt att jag ska bli återförsäljare av deras prod.Dom har värkligen fina kläder och bra kvalite´. Blir nog att jag kommer att jobba i hela mälardalen, men främst i surahammar. skulle väl ta dryga två veckor innan jg får hem kläderna, hoppas det kommer fortare.Har ju beställt lite kläder till mig själv oxå.

Nu drar pojkarna i mina ben så det är väl bäst jag masar mig till köket och gör lite vofflor, mums!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0