ursch helt slut!

Barnen har somnat och jag har en stund över för mig själv.Snart rammlar gubben min in oxå, han kommer hem från jobbet, han arbetar i norge i veckorna.
Ska bli skönt med lite arvlastning=)
Tomt är det utan han och jobbigt är det att både jobba om dagarna och sedan ta hand om barnen och laga mat städa osv...inte konstigt att jag brukar somna i stora pojkens säng när jag nattar han.

Nä nu ska jag ner och gräva i kylen och se om jag hittar nått gått.
Imorgon jobbar jag på förmiddagen och sen ska jag förhoppningsvis in till stan med äldsta pojken och köpa skor.
Sen ska jag bara slappa framför dumburken med en gottispåse i handen=)

Kram och godnatt!
///Glamourmorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0