Jäääsp!!

Vad trött jag är idag.Kände värkligen att jag måste skaffa mig en cykelkärra som jag kan transpotera barnen i, så slipper jag gå.Det är inte det att jag är lat,utan blir vi några minuter sena till dagis så måste jag GÅ in dom.Det är ju värsta paowerwalk.Men det är inge kul när barnen är griniga, jag är grinig och sen kommer det regn på det oxå.Det tar ju en sån lång tid och jag stressar mig i onödan.Näää det blir till att kolla på en kärra till nästa löning.
Såg att dom säljer såna på biltema för bara 990:-.det kan det vara värt.

Och lite måste jag klaga nu=( Förra helgen så köpte jag lite skor och kläder till äldsta pojken.Jackan som jag köpte har redan gott sönder.Dragkedjan delar sig hela tiden så fort jag ska dra upp den, blir lite sne....blir att åka in med den ihelgen och byta, måste bara leta fram kvittot.Bara jag inte slängde det!!!

Jaha då är det valborg imorgon då.Här blir det nog inge speciellt firande, ska ringa till ett par kompisar och se om dom vill kika över på lite mat.Smbon min kommer hem imorgon kväll så det blir inget att vi åker iväg.
Blir väl lite grillning och något gott till.=)

Hörs!/glammorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0